duminică, 14 septembrie 2008

Style Story by Andreea Raicu - Un proiect de suflet


Sa spun mai mult despre mine... asa mi se recomanda mai tot timpul, desi se stie foarte bine ca sunt o persoana deschisa si comunicativa, dar dornica sa-si protejeze intimitatea.

Iata ca, de curand, impreuna cu mai multi prieteni, am reusit sa ma ocup de acest lucru intr-un mod original, asa cum mi-am dorit cu mai multa vreme in urma. Dragele mele, va impartasesc cu mare placere faptul ca mesajele pe care mi le trimiteti sunt in continuare aproape de inima mea. Dar si ca, de fiecare data, ma simt mai mult decat incantata sa constat ca ideile voastre si intrebarile pe care mi le puneti ma stimuleaza sa va impartasesc cunostinte sau experiente proprii de viata, pe care le credeam instructive doar pentru mine. Iata ca a sosit momentul sa va spun cum se poate trece peste "bariera" noncomunicarii acelor lucruri "ascunse" sau pe care, pana la un moment dat, le-ai considerat de nespus. Unul dintre cele mai simple moduri in care poti comunica, fara sa rostesti cuvinte, este... sa folosesti inscriptii cu un anume "substrat". Nu am inventat eu ideea, ci doar mi-a placut foarte mult, cu cativa ani in urma, cand lumea era curioasa (tot atat de mult ca si acum) sa afle mai multe despre mine. La o sedinta foto la care am imbracat tricouri inscriptionate extrem de sugestiv, am vazut ca, incepand cu cei prezenti si terminand cu cei care au vazut shooting-ul, persoanele interesate au primit si... raspunsurile la o parte din curiozitatile lor, chiar daca, uneori, nu au fost satisfacatoare. Asa a inceput povestea noului meu proiect. Care s-a transformat intr-un brand, cu ajutorul prietenilor mei, dupa ani buni de planificat, renuntat din lipsa de timp, replanificat... Atunci, ne-am gandit sa lansam o linie de tricouri inscriptionate. Plini de entuziasm, am spus tuturor si, ca un facut, proiectul a ramas in faza de idei frumoase.Eu nu am renuntat si, acum cateva luni, am reinceput sa ma gandesc temeinic sa construiesc acest brand, Tssshirt by Andreea Raicu. Si, pentru ca sunt superstitioasa, nu s-a aflat absolut nimic pana in ziua lansarii, adica pana la finalizare.Este o linie de tricouri care se adreseaza oamenilor relaxati, indiferent de sex, varsta, religie sau culoare politica, care poate fi gasita in magazinele Irina Schrotter, precum si in magazinul Superstar din Bucuresti - deocamdata. Sunt tare mandra ca prima colectie are 27 modele, respective mesaje, culorile de baza fiind alb si negru, alaturi de care se pot gasi si pasteluri. Sper ca fiecare sa isi gasesca tricourile cu mesaje potrivite, cu ajutorul carora sa "raspunda" nedumeririi sau curiozitatii celor din jur, intr-o nota plina de umor si confort. Si, nu in ultimul rand, sa se simta bine!

Niciun comentariu: